17042011

Hej. Vad har jag gjort idag? Imorse skjutsade jag iväg Julia till flygplatsen. Snyft. Tråkigt, tycker hon kunde stannat en vecka till så kunde vi hittat på fler grejer ;) Eller ja. Hon kanske kan komma hit en annan gång, när jag vet vad man kan hitta på mer här och kommit in lite mer i vardagslivet liksom.

Kom hem och sov 1-2 timmar till och vaknade sen upp till ett tomt hus. Familjen var i synagongan. Skönt till en början, men sen blev jag väldigt rastlös. Satt ute lite och försökte få lite sol i huvvve, men det blåste så mycket så det blev lite kyligt. Annars idag har jag kikat på DH avsnitt och TVD avsnitt.

Var nu på kvällen iväg och åt middag på en restaurang med en tysk aupair här som heter Sarah. Egentligen skulle jag med en annan tysk som heter Lisa, men hon satt fast i trafiken i Atlanta och kände sig inte riktigt pigg. Så Sarah hängde med istället. Stället var väl inte det bästa och maten var väl inte supergod, men det dög. Sarah var väldigt snäll. Får se om vi ska hitta på något imon också, visar sig vad som händer imon.

Jag har i princip hela veckan ledig fram till torsdag. Fast på måndag ska jag passa mina värdföräldrars vänners barn på kvällen. Min värdmamma frågade om jag ville känna lite extra cash och passa dom.. och varför inte liksom? Får hoppas att det är snälla små barn :)

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0