22 april

Hey. Idag har jag jobbat. A och E var hos tandläkaren imorse så jag hade bara lillen ett litet tag imorse. Var härligt. Jag tog med killarna till lekparken och vi hängde där ett litet tag. Annars har vi mest bara varit ute idag och hängt, varit så fint väder. Men satans varmt, typ 30 grader. Det jobbigt är ju att man inte kan sitta och sola bara sådär... det är ju FÖR varmt, man behöver en pool att svalka sig i.

Min värdpappas kompis kom hit idag på besök så efter middagen åkte vi till ett glasställe här i närheten och åt god glass. Vi trängde ihop oss alla 7 i golfbilen x) Såg 3 rådjur på jättenära håll när vi åkte i skogen.

Sen ikväll nattade jag barnen. Eller ja, I nattade jag. Min värdmamma skulle iväg och min värdpappa umgås med sin kompis. Imon är jag ledig, yaay. Ska kanske träffa en tysk aupair, åka hem till henne. Får se vad som händer.

Sen funderar jag på att kanske dra ut imon. För tjejerna frågar om jag vill hänga med. Grejen är ju att det känns så ovärt att gå ut nu när jag inte ens har en månad kvar tills jag fyller 21, dvs krogen myndig här. Men det skulle dock vara kul. Får se vad jag gör. På lördag ska jag nog iallafall kanske till Atlanta och umgås med Tessan!

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0