30 april

Idag har jag varit ledig. Har inte gjort så mycket hitintills. Har suttit ute och solat lite, härligt väder har det varit. Inte alltför varmt och kvavt men ändå soligt och härligt :) Jag och E tog golfbilen till Walmart förut, för jag var tvungen att köpa vykort. Jag ska posta iväg min räkning från sjukhuset till mitt försäkringsbolag. Räkningen var inte så farlig trots alls.. Eller ja, beror väl på, men från det vi trodde det skulle landa på så är det helt okej.

Min värdmamma har kikat på flygbiljetter till mig till NY, och jag har hittat en till Pennsylvania. Då är jag där en natt (hos Julia) och tar sedan dagen efter tåget till NY. Får se om det funkar, beroende på vilka som ska med och om det funkar att sova hos Julia.

Ikväll ska jag träffa Anna och Sarah. De andra tjejerna ska festa, så vi ska typ käka något och sen kolla på film eller så.

Just nu ser det ut som att jag har en badräkt på mig typ. Mina armar är bruna och benen med, men min mage är blekare än blekast. Är ju inte direkt att jag lägger mig ute i bikini när jag jobbar, och inte när jag ledig heller. Men rykten säger att poolen öppnar den 15 maj.. YAAAAAY!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0