Atlanta, ärliga ungar och Julia

Idag jobbade jag. Julia var med och hjälpte till. Började typ 7 eftersom E var fruktansvärt morgonpigg just idag och kom in till mig och sa "its morning". Vanligtvis brukar jag hinna äta frukost och göra mig klar och slappa lite innan pojkarna vaknar. I var däremot sjusovaren nr 1 och sovde ända till halv tio så jag fick gå och väcka honom. Julia vaknade runt 10 och vi åkte sen iväg till lekparken här i närheten och lekte lite där. Fint väder var det, inte superfint, men varmt nog för oss (: Fast E tyckte det var kallt och ville ha fleecejacka på sig. Haha. Jag svettades nästan i mitt linne och tunna kota.

Lite efter 3 åkte jag, Julia och A in till Atlanta. Jag skjutsade först A in till hennes film academy. Följde med in och lämnade henne och fick träffa på hennes klasskamrater. En förtjusande liten unge som kanske vissa skulle kalla dryg, men jag kallar.. charmig... typ. Eller ja. Lite väl ärlig dock. "How old are you" "Im 20" "You dont look like that. You look like 17". Kaboom. Tack för den. Kan vara för att jag var osminkad och allmänt risig. Jag ville säga att "jamen du är väl 4 antar jag" men körde till på "9" för att vara snäll. Ungarna vill ju inte direkt se yngre ut än vad dom är. Hon var 7.

Jag och Julia gick först runt på IKEA. Sen hängde vi lite på Target och köpte lite gottgott från Starbucks. Kom hem runt 8 tiden. Tog SJÄLVKLART fel motorväg igen, men märkte det direkt så det var ju ingenting. Men vill tusan lära mig vägen hem helt och hållet nu, med gps givetvis men.

Imon jobbar jag och sen ska vi nog träffa Anna och köra runt här i PTC med golfbilen och visa Julia allt intressant här. :) Vad vet jag inte, för jag har ju knappt åkt någonting med golfbilen. Anna ska försöka Guida mig.

Imon ska jag lägga in lite bilder här tror jag :) Måste fan skärpa mig. Jag vet själv hur äckligt tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0