Det är för varmt

Hej! Vad har jag gjort idag? Inte så himla mycket. Har försökt vara ute litegrann och lekt med E, men så sjukt varmt ju. Utan pool så funkar det inte. Vill inte sitta och svettas som en gris precis. Min värdmamma pratade med våran granne förut och dom pratade att det var så fint väder. Min värdmamma nämnde att jag tyckte det var jättevarmt och typ svensk sommar. Dom kollade på henne och sa typ "oh, poor thing" typ hur jag kommer klara mig i sommar. Haha. Jag vill inte riktigt veta hur varmt det kommer bli i sommar.

Annars ska jag snart äta och sen iväg till Anna. Vi ska nog boka biljetter till en rolig grej som vi ska göra om ett tag. Berättar om det när vi bokat dom. Kl åtta ikväll ska jag passa barnen. Mina värdföräldrar ska iväg på bio. Egentligen hade jag planer, skulle träffa tjejerna bara, men känner att jag kan göra det en annan dag och ställa upp för mina värdföräldrar. Jag jobbar ju inte mycket alls, plus att jag vet att dom inte får spendera så mycket quality tid tillsammans, så det är klart jag ställer upp :)

Btw, igår så kom en av min värdpappas kompisar förbi. Han berättade att dom, dom bor på samma gata typ, kommer få en svensk utbytesstudent i augusti. JIPPIE. Anna åker ju hem i Augusti, och då är jag ju ända svennen här, så det ska bli kul. Hon var 20 också. Hon ska gå på colleget som ligger här i närheten.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0