Fina vänner man har

Anna kom förbi förut med starbucks frappuchino och en muffins. Så sött av henne. Gick ut och möttes av värme. Har nog varit närmare 30 grader idag, fast har inte märkt av det för jag har bara varit inne. Men vi satt ute på våran garageuppfart och bara snackade en massa. Såklart ville E leka med Anna när hon kom. Haha, han gillar henne verkligen.

Även fast gårdagen på sjukhuset inte var någon rolig upplevelse, så var människorna runt omkring så snälla och roliga. Ambulansmännen var riktigt roliga och en som tog hand om mig var en riktig hunk måste jag säga. Men kom ju på det efteråt för jag var lite borta i ambulansen så jag tänkte inte så mycket på det då. Men efter dom gått sa jag till Therese att "Men visst var en av dom riktigt snygg?" haha.

Sen min läkare skämtade och frågade om jag svimmat för jag såg priserna i affären. Haha, I wish.

Nä, nu ska jag kolla på Vampire Diaries avsnittet (yaay äntligen) och sen sova tror jag.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0