Finbesök

Btw, så får jag finbesök någon dag efter den 9 april. JULIA KOMMER HIT! Yaaay. Ska bli så kul. Anledningen att hon kommer hit så tidigt inpå är att hon är ledig den veckan, det är hennes semestervecka och hon har ingenstans att ta vägen (det där lät sorgligt haha). Nä, men hon vill inte hänga i Pennsylvania under hennes semestervecka så då ska hon få komma hit till Georgia istället. Jag frågade mina värdföräldrar igår och sa att det kändes lite konstigt att fråga när jag varit här i en vecka. Men dom hade inget emot det alls. Dock jobbar jag såklart under den veckan, men jag jobbar endast sön, tis-ons och slutar runt 3 tiden på dagarna, så jag har ju tid att umgås med henne ändå. Måste nu börja planera vad jag vill visa henne. Svårt eftersom jag knappt sett något själv, haha. Ska ju självklart ta ut henne med en tur med golfbilen (: Jag ska också kika runt i Atlanta idag och se vad som kan vara kul att åka till när hon är här.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: inga-lill Nylén

Vilket fint kort på er, skicka det till mig.

Kram mamma

2011-04-01 @ 17:24:19
Postat av: isabelle

Ja, fast annars kan du ju bara ta det från min blogg mamma? :) Pappa kan nog hjälpa dig.

2011-04-01 @ 18:35:43
URL: http://keepondreamin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vad roligt!!!! Avundsjuk jag blir....jag vill också komma och vara med er!

2011-04-02 @ 13:01:07
URL: http://joosienylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja, men vi vill att du ska vara här också jossan :) Men i sommar så! :):)

2011-04-02 @ 16:19:26
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0