Fredag

Usch, jobbiga veckan = ont i magen. TMI kanske? Man måste ju få klaga lite tycker jag. Det ska man tydligen inte säga här, att man har röda veckan. Det kan man ju säga i Sverige. Inte typ till vem som helst då men...

Idag var jag till Sarah i Fayetteville. Haha, så roligt förut när jag sa till min värdmamma något om fayetteville. Jag hade hört fel när Sarah sa vart hon bodde så jag sa till min värdmamma att hon bodde i "Farview" Hon fattade ingenting. Hmmm, känner igen det namnet från någonstans? Desperate housewives, haha.

Hemma hos Sarah satt vi ute vid poolen hela eftermiddagen och slappade. Hon var hemma med barnen sina, så dom sprang runt hit och dit. Kunde vara härligt att bada, men ja röda veckan plus att det var så kallt i poolen. Åkte hem runt 6 tiden, åt mat här med min värdfamilj och min värdpappas kompis och sen åkte jag till Reyhan.

Hon, Sarah, Dagmara och Dagmaras kompis skulle ut ikväll. Jag hängde bara med till Reyhans och hängde där lite med dom tills dom åkte runt 10 tiden. Känner inte att det är värt att gå ut med falsk legg typ mindre än en månad tills jag fyller. Okej om det vore någon vecka eller några dagar, då är man ju i princip 21 redan.. men inte nu. Dessutom hade jag lite ont i magen och var trött, så jag skippade det.

Imon så ska jag, Anna, Sarah och Lisa in till Atlanta. Gå på IKEA (säger man så, på?) (eftersom Anna inte har varit där.. under sina 7 månader!! FY) och bara hitta på något roligt.

Glömmer också helt och hållet bort att det är påsk just nu, eftersom min värdfamilj inte firar det. Inte något jag går miste om känns det som, påsken har ändå aldrig varit så speciell för mig. Eller jo, när man var liten knott kanske och fick käka en massa godis.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0