Glädjebesked

Mitt försäkringsbolag ringde förut till mig och sa att dom skulle täcka hela kostnaden. SÅÅÅ härligt att höra. Jag tyckte ju dock att det skulle vara konstigt om dom inte täckte den, men vågade inte hoppas. Jag behöver bara betala självrisken på 35 dollar, som är helt sjukt bra jämfört med sjukhus räkning på flera tusen dollar.

Nu har jag precis käkat soppa. Tycker så synd om A som har blivit smittad och ligger och spyr. Vart och vem jag blivit smittad av är ännu ett mysterium. Dock går det något virus nu, så kanske inte så konstigt. Sen som min värdpappa sa så är det inte så konstigt att jag blir sjuk eftersom jag inte är van vid den här miljön oså.

Resten av dagen och kvällen blir lugn. Ska ta det så lugnt som möjligt. Jag jobbar imon men vet inte hur det blir. Tror nog jag är pigg nog att jobba imon, men vet inte om min värdmamma är hemma ändå eftersom att A är sjuk och att hon själv också är dålig. Får se.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0