Hur ska jag klara sommaren?

Det är väldigt varmt här i PTC nu. På min dator står det att det är 24 grader. Vet inte hur varmt det är dock, men runt det. Jag har suttit ute och solat lite och läst min Glee bok, men blev så varmt så jag var tvungen att gå in och kyla ner mig lite. Ska nog byta om till shorts.

Senare ska nog jag och min värdmamma till ett outlet. Beror på om hon måste jobba eller inte. Jag måste ha mig ett par skor/sandar. Mina gladiatorsandaler har gått sönder (hade limmat dom, men det funka inte) och mina converse är för varma att ha vissa dagar, som idag.

Måste packa också för imon drar jag, min värdmamma och barnen till Ohio. Ca 12 timmars bilresa, he he. Tur dock att vi har tv i bilen så barnen kan kolla på filmer. Vi ska vara där till ungefär torsdag och hälsa på min värdmammas syster :) Ska bli kul.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0