Inte så glamoröst som man tror

Hej. Här sitter jag rödbränd. Idag var jag, min värdmamma och A in till Atlanta. A hade filminspelning med hennes film academy. Inget superspeciellt, utan hennes film academy hade beslutat att göra en liten kortfilm. Så det var inte ens ett betaljobb för A. Men ja, det var.. intressant att se. Roligt sa jag först, men kanske inte var rätta ordet. För så roligt var det inte. Fick mest sitta i timmar och glo och vänta. Och det var sjukligt varmt idag så man satt ju där och svettades i solen.

A filmade en scen där hon och en massa andra ungar spelade.. typ som brännboll ungefär, med några äldre barn. Ja, det var väl det. Det var dock intressant att se som sagt. Men är nog roligare att se när det är något större det handlar om :) Typ reklamjobb eller så. Hon hade en audition idag också, men den missade hon för inspelningen drog ut på tiden.

Åkte hem runt 6tiden ungefär. Åkte och handlade lite mat innan vi åkte hemåt och käkade middag i bilen. Kom hem hit och jag tillbrinagade kvällen med att glo på min värdmamma när hon lagade tårtor och prata om allt och inget. Hon är ju tårtmästaren nr 1. Alla hennes kompisar, och kompisarnas kompisar beställer tårtor av henne. Hon är helt enkelt en mästare på att baka tårtor. Sen såg vi att det senaste avsnittet av Glee fanns uppe, så då kikade vi på det.

Nu ska jag sova :) Imon börjar jag jobba kl nio, yaay sovmorgon!

xoxo
isa


En bild från igår då jag och Anna var och körde lite ärenden i PTC. Jag köpte en TILL klänning. Det börjar gå överstyr det här nu. 3 klänningar har jag köpt här, typ mer än jag köpt i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0