Julia is in da house

Japp. Julia har anlänt till Georgia. Till peachtree city. Till huset. Till mig :) Så trevligt. Jag har inte riktigt fått in det i hjärnan att hon är här för jag har varit sjuk och inte riktigt hunnit tänka på det. Men roligt ska vi ha det. Idag jobbade jag från ca 9.30 till ungefär 1-2 tiden ungefär. Var fortfarande hängig/sjuk så kände mig inge pigg. A var sjuk också, så vi satt och mådde dåligt tillsammans. hehe. Idag har jag dock bara haft ont i magen pga hunger tror jag. Dock har min magsäck krymt så jag får inte i mig så mycket. Jag har lite ryggont också, men min värdmamma trodde det var för jag är uttorkad och att njurarna börjar säga till. Så nu ska jag hälla i mig vatten. Är också stel i nacken. Men men, inge mer klag om det.

Hämtade Julia från flygplatsen runt 5 tiden. Vi åkte hem hit och E ville genast börja leka med henne, haha. Visade henne runt i huset och sen åt vi god mat som min värdmamma lagat. Nu på kvällen hjälpte jag till att lägga barnen, så först läste jag för A, som skrattade lite åt mina uttal och hon fick hjälpa mig lite där hehe. Dock hade hon en rätt svår bok. Sen fick jag lägga I eftersom att min värdmamma åkte iväg en sväng. Det gick bra. Inte lika bra som att få honom att sova lunch dock, då somnar han fortfare än fortast. Men det gick bra.

Nu ligger vi här i sängen och läser och nördar oss vid datorn. Rätt så varmt ute nu, vårvärme för georgia-borna, sommarvärme för oss skandinavier, så vi måste ha fläkten på. Dock låter den så jävla mycket. Sjukt irriterande. Blir nog en tidig kväll för imon börjar jag 6.45. Jobbar till ungefär tre kanske och skjutsar sen A in till Atlanta. Hon ska på sin film academy, så då får jag och Julia ca 3 timmar i Atlanta. Härligt. Ska dock inte svimma igen på Odd Navy som min värdmamma påpekade ;)

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är avundsjuk!!! Jag vill också vara med er!!!

2011-04-12 @ 13:05:58
URL: http://joosienylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0