Newnan

Hallå. Idag har det varit riktigt fint väder.  Tror jag faktiskt har bränt mig lite på näsan. Runt 12tiden hämtade Anna upp mig i hennes golfbil och vi körde iväg till en park. Där träffade vi på Lisa och Sara, två tyska aupairer. Hade picknick där och njöt av solen. Sen körde Anna oss iväg med golfbilen och kikade runt i området. Jag och Lisa fick sitt i baksätena i barnstolar, haha.

Sen umgicks jag med barna mina på eftermiddagen. Vi var ute och lekte och hoppade hopprep och käka glass. Dom är så goa så. Sen åkte jag och hämtade Anna och hon fick äta här hemma hos oss. Min värdmamma gjorde supergoa panini. Till efterrätt åt vi en tårta hon gjort. Hon är superduktig på att göra tårtor.. nu skojar jag inte, utan en konstnär typ. Hon gör en massa olika figurer och skulle verkligen kunna sälja dom om hon skulle vilja. Men hon bakar åt hennes vänner när dom vill ha.

På kvällen så åkte jag och Anna till Newnan, hem till Elif där resten av tjejerna i min LCC grupp också var. Hon är en av tjejerna i min LCC grupp. Newnan ligger typ precis utanför PTC, så det skulle väl ta ca en halvtimme dit kanske. Men eftersom att GPSn inte hittade adressen så försökte vi följa Elifs vägbeskrivning, vilket inte var lätt. Vi åkte för långt helt enkelt. Åkte in på en bensinstation och tankade för första gången (!!). Körde så långt igår så kände att jag ville tanka på bilen åt min värdpappa. Vi kom iallafall hem till henne sen efter många om och men. Och med Glee dunkades i högtalarna i bilen, haha.

Elifs värdfamiljs hus var helt stört. Sjukt snygg och lyxigt. Båda hennes värdföräldrar är läkare, så det är där pengarna rullar in. Dom hade typ sjukt många sovrum, pool, gym och biosalong. Sjukt snyggt hus måste jag säga. Vi kikade på film och sen var det dags att åka hem igen eftersom vi hade en bit att åka. Lämnade av Anna hos henne, vilket är ca 10 min från mig med bil och åkte sen hem. Nu ska jag sova (:

xoxo
isa


Åker i Annas pimpade golfbil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0