Next destination; OHIO

Sitter i mitt rum nu och det är ca 17 grader ute kanske. Har varit väldigt varmt idag, ca 24 grader kanske, och jag fick ha både mitt fönster öppet och min fläkt på eftersom det blir väldigt varmt i mitt rum när solen ligger på. Jag har börjat inse lite att sommaren kommer bli olidlig. Annas värdmamma har sagt att vissa dagar så går man inte ut, för det är så sjukt varmt. Är så glad att vi har en pool här i närheten som vi kommer hänga vid på sommaren. Idag satt jag ute i solen och har fått färg i ansiktet och bränt mig lite på bröstet. Min värdpappa skrattade åt mig när jag sa att det var "quite hot today" och bytte om till shorts. Skandinav här som är van vid kyla men inte värme.

Vi åkte på eftermiddagen allihopa plus A supersöta kompis M till The Avenue. Där köpte vi supergod glass och tog sen en tripp runt området här och runt sjön med golfbilen. Väldigt härlig dag har det varit. Fick pannkakor och maple sirap till middag. Svenska pannkakor med grädde och sylt är dock godare tycker jag.

Packade till Ohio eftersom att vi drar imon runt åtta på morgonen dit. Vi ska bo på hotell/hostel, jag vet inte vad, och hälsa på min värdmammas syster. Trippen dit tar väl ungefär 12 timmar skulle jag tro. Mer eller mindre. He he. Jag och A ska nog dela hotellrum tror jag, som hon är överlycklig över. Gillar att hänga med henne, ofta glömmer jag att hon bara är åtta år. Hon känns så mycket äldre.

Så detta kan bli det sista blogginlägget tills på torsdag. Får se om jag kommer ha tillgång till dator och internet på hotellet.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0