Otursgatan?

Måste bara berätta en grej som är lite smått rolig sådär även fast det inte är nå roligt. Jag var ju som sagt på sjukhuset för några veckor sedan.. två veckor? Kommer inte ihåg, för jag svimmade. Dagen innan bröt As bästa kompis armen och hamnade på sjukhus. Någon vecka tidigare hade Es kompis hamnat på sjukhus då han bröt benet när han åkte ner från våran garageuppfart. IDAG bröt A handleden då hon ramlade med sin.. vet inte vad det heter. Min värdmamma sa förut att "all things comes in threes" som är ett talespråk och undrade vilken det tredje brutna benet skulle tillhöra. A är det tredje barnet som brutit något. Om man räknar in mitt sjukhus besök så blir det ju fyra, men jag bröt ju inget.

Våran gata kallas också för "lightning road", för att blixten slår ner här så ofta.. Oh no, kanske inte skulle sagt det.. mamma och pappa ;) Hehe.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0