Outlet mall

Idag har jag varit iväg till ett outlet mall med några av tjejerna i min LCC grupp. Dom hämtade upp mig runt 12 tiden, och sen 2 och en halv timme senare var vi framme. Hehe, trodde inte det skulle ta så lång tid, att det skulle var så långt borta, men det gjorde inget. Det var Estifania, som är från Mexico och hennes syster som hälsade på, Dagmara från Polen och Reyhan som är från Tyskand. Vi delade upp oss och jag och Reyhan shoppade loss tillsammans. Eller ja, hon gjorde det. Hon sa innan att hon var shoppoholic men jises vad den kvinnan shoppade.

Jag shoppade lite grann. Ett vanligt vitt linne som jag behövde, ett rött fint tublinne, en grön shortsdress typ (jättefin, Reyhan köpte likadan fast typ beigevit) och två par trosor. Det var väl inte superbra shopping, men det var helt okej. Hittade ju lite som sagt.

Vi käkade middag på Subway, hehe. Åkte hem runt åtta. Fastnade i jordens trafik på motorvägen genom Atlanta, men kom sen loss. Kom hem hit runt kvart i tio ungefär. Lång dag, men rolig och med trevligt sällskap.

Har självklart glömt min mobil i Dagmaras bil (tror jag) så den får jag väl hämta i morgon antar jag. Imon är jag ledig. Är ledig till torsdag. Skulle egentligen passa mina värdföräldras vänners barn imonkväll och tjäna lite extra cash, men det behövdes inte nu. Aja, får bli en annan gång. Får se vad jag hittar på imon då :)

xoxo
isa




Haha, alla påsarna. Hälften är typ Reyhans. Nejrå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0