Pandra Express

Hej. Idag var jag in till Atlanta med min värdmamma och E. Vi åkte först till en affär och handlade lite mat och sen tog min värdmamma mig till ett jättefint shoppingmall här i Atlanta. Lite finare och lite dyrare, men ett mall som passade mig bra i smaken måste jag säga :) Jag köpte en jättefin beigevit stickad klänning därifrån. Superfin. Jag och klänningar alltså? Vad har hänt. Tror nog Anna har smittat mig lite, hon har alltid så fina klänningar på sig.

Anna och jag åkte på kvällen och köpte mat från Panda Express. Satan i gatan vad gott det var. Första riktigt goda måltiden här i staterna kan jag lova. Inte fan är maten supergod här, det kan man ju inte säga. Brummade iväg med golfbilen till lille parken, eller vad man ska kalla det?, och satte oss på en filt och vräkte i oss. Kom en kvinna/tant med tre hundar som började prata med oss. Hundarna var så söta, och ena kom och la sig bredvid mig.. ÅÅH, jag ville ta med mig den hem. Hon hade räddat alla tre från djurhem eller ja hemlöshet eller vad det var. Hon blev därmed min idol. Sen kom en till hund och nosa på mig. Seriöst, hundar älskar mig.. Anna trodde det kunde vara maten som lockade, men det tror inte jag. Dom kände nog vilken hundälskare jag var..

Sen hängde vi här hemma och kikade på Glee. Glee-nördar som vi är. Det är inte nyttigt med våra Glee-besatthet ibland tror jag. Btw, från något helt annat så planerar jag och Anna att kanske fixa ett midsommarfirande med våra värdfamiljer. Skulle vara superkul. Får se vad som händer.

xoxo
isa

(hade på mig min nya klänning som ni kanske ser hehe)





Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh vad fin klänning!! Den vill jag också haaa!!!

2011-04-19 @ 06:12:24
Postat av: inga-lill Nylén

Ha,ha direkt jag såg den så tänkte jag, den kommer Jossan att bli avundsjuk på. Jättefin. Du passar kanon i den. / kram Mamma

2011-04-19 @ 06:25:19
Postat av: isabelle

Det var bara one size på den och det var medium, så jag trodde först jag inte skulle kunna ha den, men den satt bra ändå. Men kanske skulle vara lite för stor för dig jossan :P Men tack, jag gillar den med :D hehe

2011-04-19 @ 16:39:32
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0