Peanut butter and Jelly

Glömde säga igår att jag skypade med Jossan igår. Hon fick träffa på alla mina små söta barn :) Haha, E sa förstås "Hey, watch this" och blåste upp kinderna och tryckte ut luften ur dom så att det lät roligt. Man kan bara skratta åt honom, han är så rolig. I hade på sig min "Here comes trouble" tshirt, skitsöt på honom. Min värdpappa kom springande och sa "Isa, you probably already knows this.. but the letters glows in the dark" Haha, det visste jag inte.

Angående E så äter han i princip hela tiden en macka med peanut butter och jelly till lunch. Eftersom jag har gjort det till lunch till honom hela tiden så har jag ätit det till lunch hela tiden också. Men det är faktiskt väldigt gott måste jag säga. Speciellt med banan emellan, som min värdmammas syster visade mig när hon var här.

Nu ska jag ta på mig kläder och sen tvätta för första gången nu. Börjar bli ont om strumpor så måste tvätta lite. Sen runt halv tre tiden tror jag ska jag brumma iväg till Atlanta. Kommer ju ha skitsvårt att hitta tror jag, veta vilka filer jag ska ligga på, men det visar väl sig vart jag hamnar. Jag åker iallafall inte i rusningstrafik då, så det är bra.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0