Round 2

Hej. Idag har jag varit ledig. Imon börjar jag jobba igen efter min lediga vecka. Anna och hennes värdbarn DA (förkortning gillar vi hehe) kom över och lekte lite med mig och E idag. Hehe, dom var så söta tillsammans DA och E :) E är ju bara för go och kan leka med alla. Senare åkte min värdfamilj iväg till en bokaffär, då stannade jag hemma och skypade med mammi och pappi. Åh såg lille Svea som hörde min röst och började leta efter mig. ÅÅÅH, SKICKA HENNE PÅ POSTEN! Jag vill goas med henne nu.

Nu på kvällen åkte jag och hämtade upp Anna och Reyhan. Vi åkte till Panda Express och åt middag. Hehe andra gången nu den här veckan för mig och Anna, det gillar vi. Sen kom Lisa också och joinade oss. Tror nog jag och Anna (speciellt Anna) var lite trötta och flummade och skrattade åt allt. Vi har ju det perfekta sättet att få bort en person man inte vill prata med.

Vi gick (gick!! det ser man inte ofta här) senare till Starbucks och träffade på Bisera och hennes kompis Marty. Satt bara och slappade och pratade (och vissa *host* anna *host* hoppade runt överallt och klämde på folk, måste se till att ha koppel på henne) "Is she drunk or just weird?" Det vet vi ju alla svaret på den frågan? hehe. Nejdå, Anna. Jag vet att du läser detta och det är bara roligt när det är någon som lättar upp stämningen sådär :) Icebreaker liksom....

Nu ska jag sova. Imon jobbar jag som sagt och sen är jag ledig fre-lör I think. Hoppas det blir soligt då så jag blir lite brunare. Är blekare än blekast nu så.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahaha. Alltså, åhh, vet INTE hur du kunde tro att jag var trött!

Och förresten så får du det att låta jättemysko ("gick runt och tryckte på folk") jag masserade faktiskt! Ni var bara veka :)

2011-04-21 @ 23:44:10
URL: http://agynnhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0