Sleepover at Therese place

Hello. Idag är det rätt kvavt ute. Inte soligt, men ändå varmt. Mitt rum är väldigt kvavt, men jag har min fan på. Kommer inte ihåg vad det heter på svenska.. haha illa. Idag har jag inte gjort så mycket hittills. Spelat lite super mario med min vmamma och bara chillat. Det är väl ca 22 grader ute kanske (typiskt svensk att skriva om vädret haha).

Har precis ätit lunch också. Macka med peanutbutter och banan. Seriöst så måste jag variera mina lunchmåltider snart. Kommer väl skita ut peanutbutter om det forsätter i den här takten. Började bli riktigt trött på det måste jag säga. Men är man i peanut butter landet så är man ;)

Har packat för ikväll ska jag till Therese. Jag ska sova över hos henne. WOHOOOO. Ska bli så kul. Ska åka till henne runt fyratiden ungefär. Hoppas på att hon vill gå ut och käka middag kanske när jag kommer. Imon ska vi nog vandra runt och shoppa igen. Hehe, kan ju inte bli för mycket av det! Eller bara turista runt i Atlanta.. kanske borde kolla upp lite vad som kan vara roligt att göra eller se.

Lovar att knäppa ton med bilder idag. Lilla turisten kommer fram idag!

"You are swedish huh?"
"Yes.. you are american huh?"
haha, E är så söt ibland med sina kommentarer och frågor.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0