Sovmorgon

Idag är jag ledig vilket gjorde att jag sov väldigt länge. Härligt. Har inte gjort någonting hittintills. Har tänkt att åka hem till Sarah nu på dagen och hänga lite, men måste vänta tills min värdmamma kommer hem med bilen. Inte alls lika fint väder idag, men det kanske kommer senare? Hoppas jag på. Eller ja, det är ca 23 grader, så fult väder kan man ju inte kalla det. Men molnigt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Dagmara smsade mig igår och frågade om jag ville hänga med dom ut ikväll. Men vet inte om det är värt att riskera när jag har typ mindre än en månad kvar tills jag är 21? Åh, jobbigt läge. Vet ju att typ Reyhan som är 18 går ut, men det förstår jag. Men jag som snart är 21 kan ju lika gärna vänta tills dess? Jaja, får se vad jag gör. i-landsproblem, jag vet.

Måste nog tvätta idag också, men orkar inte just nu.


Reyhan, Anna & Jag på Starbucks häromkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0