Förra helgen

Bilder från förra helgen i Atlanta. Bättre sent än aldrig ;) Var på fredagen som jag och Therese var ute och käkade. Var på ett ställe i Atlanta som såg ut att vara lite finare än andra ställen. När vi kom in så stod det att man skulle vara lite finklädd typ. Vi var ju inte särskilt finklädda så vi var rädda att vi inte skulle få komma in, men såg sen att ingen var finklädd typ. Våran servitris tyckte min thsirt var söt, haha. Åt helt okej god mat.

När jag åkte in till Atlanta, till Therese, tidigare under dagen så var det supervarmt så jag höll ju på att svettas bort. Det var även premiär för basebollslagets säsong, och eftersom Therese bor jättenära en superstor arena där så var alla vägar avstängda i princip, runt arenan. Så jag fick ta omväg efter omväg, men kom tillslut fram.

De andra bilderna är på Therese värdfamiljs hus brunn. Dom har ju en brunn i huset. Coolt!

xoxo
isa









Kommentarer
Postat av: Cajsa

Fasen, vad coolt!! Varför liksom? ^^

2011-04-14 @ 21:49:39
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0