Vad jag shoppade

Imorse vaknade jag vid halv nio ungefär av att E knackade på min dörr. Jag låtsades sova och hoppades att han skulle gå.. men händer det? Nej, svarar jag inte så går han ändå inte och säger "Isabelle, its morning!" haha. Så söt. Sen kom hela ligan in och kammade håret och knäppte kort och allt möjligt. E tog några fina nyvakna bilder på mig som nog raderas så fort som möjligt. Nu är hela familjen i synagogan och jag är ensam hemma. Skönt faktiskt med lite ensamtid här hemma. Är inne på skype nu och hoppas på att Julia ska logga in, för hon vill snacka lite idag.. tror jag? Eller imon?

Kl tolv hämtar Anna upp mig oså ska hon, jag och kanske två tyska tjejer ha picknick. Mys. Vädret är inte supervarmt men helt okej. Solen skiner och kanske att man kan skippa jackan idag. Igår var det fint väder också, inte för kallt och inte för varmt och jag hade fönsterrutorna nedvevade litegrann medan jag susade fram på motorvägen till Atlanta.

Ska ner och käka frukost snart och duscha och använda mina Victoria Secret produkter ;)

xoxo
isa


mina grejer som jag köpte i Atlanta





Dom hade 6 produkter för 30 dollar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du verkar ha det riktigt bra over there isa :) roligt att du lägger upp en del bilder! <3

2011-04-02 @ 18:58:07
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0