Det finns vissa som är galnare än oss andra

Igår hann jag inte skriva blogg, för jag var borta hela dagen i Atlanta och när jag kom hem så var jag för trött. Gårdagen spenderades iallafall med Anna, Lisa, Sarah och Tessan i Atlanta. Lisa kom hit till mig på morgonen också åkte jag och hon till Anna, för att hämta upp henne. Vi fick kika in i hennes hus. Finfint rum hade hon :) Har nog inte träffat på någon som har mindre rum än mig. Men mitt rum är mysigt, så det är helt okej att det inte är så stort.

Vi åkte till Kroger, som är en mataffär, och köpte lite snacks och träffade på Sarah. Så skjutsade Sarah in oss alla till Atlanta. Vi mötte upp med Therese på IKEA, som hade väntat på oss läääänge. oops. Inte mitt fel ;) Vandrade runt på IKEA, åt lunch och flickorna handlade lite. Speciellt Therese gick all in på shoppingen där. Och Anna köpte mängder med svenska kakor och gottgott.

Vi vandrade sedan runt på Atlantic station, inne på HM. En riktigt svennedag alltså, även fast vi hade två tyskar med oss. Jag köpte mig en jättefin vit bikini inne på HM. Kommer bli fint i sommar till en brun hy. Dock kanske den var något liten, men den funkar. Vi drog senare iväg till Hard Rock Café där vi åt middag. Therese bangade dock ur, vi får ta det en annan gång. Det var vi och 100 high school elever typ. Nejdå, men många high school elever som var uppklädda till tänderna för dom skulle på bal. Jag tog en grekisk sallad,  kunde inte välja men den var god och sen delade jag och Anna på en supergod efterrätt - glass.

Efter middagen fjantade vi oss i en park och tog fula bilder. Lagomt roligt sådär när man var övertrötta och mätta. Ojojoj. Sedan tog vi bilen och brummade hem efter en lyckad dag i huvudstaden (i Georgia alltså!).

Och jag använde min shortsdress. Never again.. Jodå, men fytusan vad jobbigt det var när jag var tvungen att gå på toa. Knäppa upp hela dressen och dra av mig allt. Varje gång. Och här i USA så har dom ju tametusan bara sånna här toalettbås överallt. Ingen privathet får man. Så där satt jag inne på en av IKEAs toaletter, med neddragen shorts dress och satt i bara BH, med två snorungar som stod och väntade utanför som kikade in genom springan mellan dörren. HALLÅ? Privay någon? Visserligen var dom små tjejer, men ändå liksom... Never again.

xoxo
isa

vi var ju tvungna att ta lite kort inne på IKEA











Mitt eh..fina..täcke/överkast som bakgrund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0