Walmart

Hello. Idag började jag jobba halv nio. Härligt. E kom in typ tjugo i åtta i mitt rum och ville leka, men jag sa att jag skulle sova bara lite till. haha. Idag hade jag som vanligt pojkarna. När I tog en nap så gick jag och E ut och lekte. Det var väldigt fint väder. Eller ja, inte för att vara här kanske, men för mig - en skandinav. Det var väl kanske ca 15 grader varmt ute ungefär och solen sken. Superhärligt.
Hämtade A från busshållsplatsen efter hon slutat skolan med golfbilen. Haha, den är så rolig. Dock har jag bara kört med den från mitt hus till busshållsplats som är några hundra meter bara.
Sen kikade jag på Tangled med barna mina. Har sett den ett antal gånger nu. Vi köpte den igår, haha. Men den är väldigt bra måste jag säga.

Hade inge planer så åkte till Walmart med min värdfamilj minus A. Stort som tusan och dom hade typ allt man kunde vilja ha. Köpte dock inget. Har inte köpt något än utan måste först ta in allt känns det som. Nu på kvällen följde jag med min värdmamma till Newman (kommer inte ihåg vad stället heter) för min vmamma skulle till en MUaffär och köpa smink. Sen gick vi och kollade i affärerna där. Superfint, ett ställe som jag garanterat kommer åka tillbaka till. Haha i en affär så sa min värdmamma typ till en anställd att "Shes new to this area, so Im showing her around" och hon frågade mig "oh, were you from?" Hon hade ju väntat sig typ att jag skulle säga "alabama" eller någon annan stat, så när jag sa "Sweden" så såg hon chockat tillbaka på mig. Haha.

Kom hem och satt och snackade ett bra tag med mina värdföräldrar om allt möjligt. Nu ska jag gå och sminka av mig och borsta tänderna och sen antingen kika på någon serie eller ja.. läsa min glee bok :) hehe. Imon är jag ledig, så ska till Atlanta och träffa en svensk aupair som bor där, Therese, och förhoppningsvis SHOPPA!

och jag lovar att jag ska bli bättre med att ta kort.. fy!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0