1 augusti

Idag jobbade jag lite på morgonen. Fick sovmorgon till halv nio, så det var härligt. Sen jobbade jag från ca 3 tiden till ungefär halv 7. Innan middagen drog jag iväg ungarna till Walmart igen. Kikade runt lite oså. Lätt att dra dit då vi inte har något att göra plus att I inte hade gjort så mycket idag.

Sen idag har jag snackat i tele med både Julia och Erika. Sen var Anna nyss här en liten stund. Vi planerade och kikade upp lite grejer inför helgen. Vi ska ju dra iväg till Savannah på en snabb roadtrip. Ser ut att bli en spöktur i Savannah på lördagskvällen :) Spännande.

Imon har jag sovmorgon och börjar kl 9, såå härligt. Dock känns det som att jag börjar bli lite småsjuk. Jag hade ont i halsen imorse och sen nu ikväll var jag såå trött. Är fortfarande trött, så det blir senaste avsnuttet av True Blood och sen bums i säng.

xoxo
isa


hela familjen samlad i central park


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0