Beauty sleep

Efter en mysig dag med pojkarna mina så ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Har insett att jag faktsikt böhöver lägga mig och sova tidigare än vad jag gör för att vara pigg och glá morgon efter. (och nu när jag postar det här inlägget så är ju klockan såklart rätt mycket)

Iallafall imorse så ställde jag mig och försökte laga ägg till I. Tog ett bra tag ska jag säga. Jag kunde ju inte. Efter 3 försök så blev det sista faktiskt rätt okej. Fick dock ringa Julia och fråga. Döm mig inte direkt här, jag har faktiskt inte gillat ägg innan (ja, jag har faktiskt börjat gilla det här, tro det eller ej) och därför aldrig lagat dom. På förmiddagen tog jag pojkarna mina till biblioteket och träffade upp med Giselle och Anna och deras värdbarn och lyssnade på storytelling. Efter det åkte vi till parken och lekte lite och sen hem för lunch.

I eftermiddags tog jag pojkarna och åkte till poolen och var där till ungefär halv sex. Jag, A och E åkte på kvällen och köpte glass oså blev det lite glass till efterrätt :)

Var precis till Starbucks och träffade på Anna, Lisa, Giselle och Rumeysa. Starbuckskvällarna är ack så enkla men väldigt mysiga och pricken över i:et sådär efter en mysig jobbdag.

Imon jobbar jag lång dag igen för mina värdföräldrar ska på datenight på kvällen. Visserligen slutar jag 19.30, så det är inte alltför sent och är ledig lite däremellan :)

xoxo
isa


Saknar min och Annas mini semester i Savannah!


Kommentarer
Postat av: Elin

måste bara säga Tack, för efter ja börja läsa din blogg så har även jag blivit en Glee-nörd! helt underbar serie :)

2011-08-17 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0