Glee i 3D

Nu har vi fått tillbaka aircondition, yaay. Dock är mitt rum superkallt nu istället för supervarmt. Vet inte vad jag gillar bäst. Vad har jag gjort nu i helgen då?

I fredags på dagen så hängde jag, Mia och Helena vid Mias pool hela eftermiddagen. Brände mig, såklart. Jag bränner mig alltid här. Dock är jag rätt så brun, så det är ju härligt :) Helenas värdpappa tyckte jag var jättebrun för att vara svensk, haha. På kvällen så åkte jag, Lisa och Anna hem till Mia och käkade mat och efterrätt som Anna lagade och drack lite vin. Mysigt med mina bästa flickor här. Vi sov alla hos Mia, jag och Anna på lufmadrass och Mia och Lisa i varsin soffa. Anna tyckte jag var väldigt prinsessan på ärtan aktig då jag försökte bestämma mig var jag ville sova, var inte lätt alltså.

Idag så åt vi först god fruktsallad till frukost. Anna vaknade klarvaken vid halv tio och gick ut med Kathleen runt sjön, Mias värdhund (hah vad roligt det lät). Vi åkte till Publix och köpte biljetter till Atlanta music midtown festival i slutet av september. Kommer bli sjukt roligt och då Coldplay är huvudbandet kan det inte bli annat än underbart. Eftermiddagen spenderade alla vi aupairer tiden vid nya Lisas pool. Hon har värstinghuset med pool och biosalong och allt. Rätt snyggt om man säger så :) På kvällen nu var jag, Lisa, Anna och Jermaine och kollade på Glee i 3D på bio. Sjukt bra och jag och Anna satt och var fangirliga under hela filmen. Det är ju dvd på deras konsert, så det var ju det närmsta vi kom att kolla på en live konsert med dom :)

xoxo
isa






Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ååååh vad roligt du har :D

PUSS!!!

2011-08-16 @ 07:43:51
URL: http://beafis.blogg.se/
Postat av: Julia

Dåligt liv du lever där borta Isa :D miss ya!<3

2011-08-17 @ 09:58:29
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0