Home alone

Idag jobbade jag till ca halv 1. Sen drog jag till poolen och mötte upp Anna och hennes värdbarn. Dom är så söta. Sen drog min värdfamilj idag till Florida. Dom ska vara där till på söndag. Följde med dom förra gången, denna gången skulle dom åka bara familjen och jag ska åka till Savannah med Anna. Nu är jag ensam hemma då, vilket är härligt. Min middag bestod av macarone and cheese, cola och musik på hög volym. Jag åkte till Walmart och köpte Mac and cheese, och fick ringa Anna för jag hittade inte det. Haha, dåligt dum jag kände mig. Men USA och deras mataffärer alltså. HUR stort som helst. Jag blir alltid lika snurrig när jag är där.

Nu ska jag poppa lite popcorn och kika på Jersey Shore :) Får se om jag får sällskap ikväll, annars blir det en tidig kväll tror jag, för måste förbereda mig inför tidiga morgonen på lördag då JAG ska köra 4 timmar till Savannah. Låter kanske inte mycket, men för mig är det det. Jag och Anna ska hyra bil och köra dit på lördagsmorgonen och dra hem igen på söndag.

Nu var mitt humör på topp men blev lite deppig nu när jag fick höra av Anna att en svensk tjej som jobbade som aupair här i USA och som åkte hit samtidigt som Anna hade dött i en bilolycka. Anna hade träffat henne. Usch, sånt som inte får hända.

xoxo
isa


nyttig middag här i staterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0