Im going back down south now

I helgen åkte jag till Savannah med Anna. En mysig liten tripp blev det. Kommer dock skriva mer om trippen och visa lite bilder en annan dag för nu ska jag kika på True blood!

Idag har jag jobbat. Var ledig några timmar på förmiddagen, så var och fixade social security number med Mia och lämnade sedan tillbaka min hyrbil. Helena hängde även på, hon är nyinflyttad utbytesstudent här från Sverige. Ska bli väldigt roligt att ha henne här i knutarna :) Dock kommer hon ju tillbringa stora delen inne i Atlanta på universitet hon ska gå på, men ändå.

xoxo
isa


Savannah är någonstans rankad som Amerikas vackraste stad. När man ser denna bild så tvivlar jag.. nejdå, rikigt vackert är det.. dock slår det inte Stockholm kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0