Jag älskar att resa

Är ledig nu tills ungefär tre tiden. Jag sitter och funderar på allt jag vill göra här i USA och måste nästan skriva ner grejerna för att få komma på allt. Vet att jag har skrivit innan, men kommit upp lite mer grejer.

Det grejer jag har planerat:
- Baseboll match/ augusti
- Musikal/ september
- Savannah till helgen med Anna

Det jag vill göra;
- Atlanta music festival/ september (kommer köpa biljetter till det snart)
- Six flags over Georgia, nöjespark i Atlanta
- Las Vegas, Nevada
- Texas (vet inte riktigt vart)
- Roadtrip någon annanstans här i närheten
- Se Grand Canyon i Arizona
- Kalifornien
- Åka till Julia igen i Boothwyn, Pennsylvania
- Åka till Boston och hälsa på Erika

Säkert mer, men kommer inte på. Mycket man vill och svårt det där att få ihop pengar plus tid att resa iväg. Men till helgen är jag långledig från tors-sön så då ska jag och Anna iallafall dra på en roadtrip till Savannah över ett dygn. Dock tredje gången jag kör dit, men har inte riktigt varit där en längre tid så man fått uppleva Savannah. Riktigt vacker beachtown sägs det vara :)

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Anna

Six flags är lätt ordnat, häng med på mitt sista AuPair möte :)

2011-08-02 @ 01:07:40
URL: http://agynnhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0