Steal my sunshine

Japp, aircondition är sönder här och dom kan fixa det på fredag. KUL. När jag kom hem igårkväll var det riktigt hett inomhus, lite svårt att andas. Men jag sov med öppna fönster (för det var ju kallare ute än inne för en gång skull) och det gick  helt okej att somna faktiskt.

Imorse tog jag E och I till poolen och träffade upp med Anna och hennes värdbarn DA. Var där till lunchtid och resten av tiden var vi bara hemma och lekte i värmen. Blev varmare och varmare och runt 4tiden klarade vi inte av att vara hemma lämngre och åkte och käkade glass på Rita's. Sen åkte jag till poolen och träffade Helena. Hon bjöd hem mig på mat hemma hos henne, hennes värdfamilj, som jag glatt tackade ja till. Vi spenderade sen kvällen hos henne framför So you think you can dance :) Trevlig kväll.

xoxo
isa


Jag och Lisa hemma hos Mia förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0