Ta vara på dagarna

På fredagskvällen så åkte jag Lisa och Anna och åt på Pandra Express, billigt och enkelt sådär när man inte är rik liksom. Vi åkte till Walmart och shoppade onyttigheter och åkte sen hem till mig. Åt glass och poppade popcorn. Anna köpte riktigt amerikanska popcorn, ni vet sånna som man ser på filmer som man poppar över spisen i en liten påse eller vad man ska förklara. SÅKLART brändes det ju och luktade bränt i hela jävla köket. Tur hade vi popcorn plus popcorn maskin hemma, så jag fixade popcorn med smör och honung (satans gott som A visade mig förut). Vi skulle ha filmkväll men slutade med att vi spelade lite wii och sen typ kikade lite på en film, eller ja Lisa gjordet det.

I lördag så var jag och Lisa till poolen i ett par timmar. Anna kom med sina ungar, som är så satans söta. "ISAAAA!" hörde jag dom ropa när dom såg mig. Hela poolen måste ha hört oss alla HELA tiden. Brände mig.. såklart. När ska jag lära mig att solen här är satans stark?

På kvällen åt vi mat på Taco Mac, vårat stammisställe. Jag köpte en sallad som innehöll sånna här superstarka paprikor (kommer inte ihåg vad de heter) som jag såklart åt, såg inte att dom var där. Så det brändes något fruktansvärt och jag trodde fan jag skulle kollapsa/spy vilken sekund som helst. Usch, hemskt. Så den måltiden var väl inte den bästa om man säger så. Det blev en tidig kväll för både Lisa och Anna var trötta.

Idag har jag jobbat från 7 till 7. Vi var till Walmart på morgonen och vandra omkring. A köpte en film. Spenderade lite onödiga pengar på spelmaskiner och sen var vi till poolen en snabbis på eftermiddagen. Bra dag förutom att A hade jordens drama med en av hennes bästa kompisar. Åh, jag orkar inte 8åringar som bråkar och har drama. De två bråkar tametusan ALLTID.

xoxo
isa


klipp dig och färga håret människa!!!!! Jag och Lisa tar lite glass


finns inge ord som kan beskriva denna människa. Anna måste upplevas för att man ska förstå hur awesome hon fasktiskt är. btw, popcorn ligger i den där påsen. Svarta och brända. Men snyggt första försök tycker jag ändå.


mina fina och jag. Vi körde på vitt tema den kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, jag vill att Lisa lägger ut kortet på de brända popcornen, så himla awesome!

2011-08-02 @ 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0