Världens finaste värdbarn

E "You know what?"
"What?"
E "I love you"
"I love you too"
E "Do you know how much I love you?"
"No.. how much?"
E "110!"


E är då världens goaste fyraåring. Min sötpojke. Så mycket som jag tycker om den pojken, det är nå sjukt. Ibland må han vara jordens irriteraste, men hur kan man vara arg en längre stund på den sötisen? Vi har lekt med hans bilar hela eftermiddagen och haft det myspys. Jag har kramat och pussat på honom så mycket som möjligt. I har också varit söt och kom springande och slängde sig i min famn förut och gav mig en kram. :)
Det är sånna stunder som man uppskattar aupair livet så himla mycket!

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhhh vad söt han är! Du har så himla fina värdbarn, och dom har sån tur som har dej i sina liv. Jag sover i din säng inatt, Puzzel har ditt rum som hans, jag är hemma några dagar och bor med han i rummet =) haha. KRAM

2011-08-17 @ 23:46:01
URL: http://joosienylen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åhhh vad söt han är! Du har så himla fina värdbarn, och dom har sån tur som har dej i sina liv. Jag sover i din säng inatt, Puzzel har ditt rum som hans, jag är hemma några dagar och bor med han i rummet =) haha. KRAM

2011-08-17 @ 23:46:23
URL: http://joosienylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0