Värme utan aircondition

Kl är tjugo över sex på kvällen här i Georgia, det är 32 grader varmt och aircondition i vårat hus är sönder. Eller sönder och sönder, vet inte om det är det. Det började bli varmt här inne i huset för ett litet tag sen, och vi brukar verkligen ha superbra aircondition (nästan så man fryser inne), men nu är det riktigt varmt och min värdpappa sa att den måste var trasig så varmt som det är. Jobbigt, för det finns ju ingenstans att ta vägen om man säger så. Jag tog en kall dusch förut, men inte hjälpte den mycket, bara för stunden.

Idag har jag jobbat. Var på sagostund på bilblioteket med pojkarna mina och träffade på Anna och Giselle och deras värdbarn. Sen hade vi picknick i lekparken. Mysigt.

Nu funderar jg på att dra iväg och käka med Anna för jag börjar må lite dåligt av att det är så varmt. Usch, hoppas min värdpappa kan fixa den om den är sönder.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0