Varmt

Idag har det varit riktigt varmt. Ca 40 grader med luftfuktigheten skulle jag gissa på. Åkte till Walmart på morgonen och handlade lite popsicles till livräddarna vid poolen, för A ville ge dom. Hon är kompis med dom alla, även fast dom alla är i high school åldern. Sen skulle vi till poolen lite på förmiddagen för att svalka av oss lite, men då hittar jag inte I's satans simblöja. Letar i typ en halvtimme men hittar den inte, så det slutar med att A svalkar sig lite i poolen, ger livräddaren som är där alla popsicles och jag , E och I plågar oss nere på lekparken en liten stund innan vi gav upp och åkte hemåt. Jag var så irriterad, så det var nå sjukt.

Aja. Dagen sen var helt okej. As ena bästa kompis N var här, som jag gillar. Hon är så satans söt alltså. Dom målade mina naglar och vi bakade litegrann. Jag och A tredje försök att baka med varandra vilket misslyckades - igen. Två åttaåring och en ickeamerikan som ska läsa amerikanska recept är inte så lyckat. Inte lätt med amerikanska recept kan jag lova, eller är det jag som bara är lite korkad.

Nu på kvällen var jag och Anna och Lisa och käkade lite mat (anna) och sen käkade lite glass (jag) och bara gled omkring i golfbilen. kl är nu 10 på kvällen och det är ca 32 grader.

Imon jobbar jag till 12. Börjar halv nio, så härligt. Sen drar min värdfamilj till Florida. Så då är jag hemma här själv torsdag och fredag och sen drar jag och Anna till Savannah lördag till söndag. Ska bli så härligt att få huset ensamt. Hade ju det två dagar förra helgen och det var så härligt ;) Inte lika härligt på kvällarna då det är mörkt dock..

xoxo
isa


jag, julia, jossan och ida på The metsteps i NYC.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åhhh, behöver jag läsa recept till dig nu med! ;) jag tycker inte amerikanska recept är speciellt mycket jobbigare?

Åhhh, vi kanske kan laga mat tillsammans på ferdag! Eller kanske inte för Mia jobbar ju, men annars så.

2011-08-04 @ 04:24:09
URL: http://agynnhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0