Vart kommer jag hamna?

Att inte veta vart man kommer hamna eller bo nästa vecka är skrämmande, men även lite spännande. Jag kan hamna var som helst, kalifornien, NY, pennsylvania, Florida, South Carolina, Massachussets eller hem till Sverige? Eller, som vore allra bäst, fortfarande här i Georgia. Idag mailade singelpappan mig som bor i Lilburn, Georgia, att han vill veta mer om mig. Jag skrev och berättade lite om mig och mailade lite bilder. Förhoppningsvis kanske det går bra.

Försöker tänka positivt här så gått det går. Jag får trots allt en chans att se någonting nytt och träffa nya människor. Det jobbiga ÄR att man inte vet vart man kommer hamna. Att man inte vet vad man ska förbereda sig på. Ska packa mina väskor till helgen och flytta in hos Sheila, min LCC om jag inte hittat en familj tills dess för min värdfamilj har hittat en tjej. Anka, från Tyskland. Christina, min familjs förra aupair som är här, vill inte att jag ska lämna. Känns bra att ha henne på min sida. Eller på min sida, men att hon iallafall gillar mig och tycker dom gjort ett dåligt beslut.

Håll tummarna att jag inte behöver flyta hem till Sveriga. Men om det dock mot förmodan blir att jag gör det, så är det inte hela världen heller. Jag har trots allt fått en liten tid här i USA. Dock är jag inte klar, men det blir som det blir.

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: inga-lill Nylén

Är det Anna Anka som kommer? Kram Mamma

2011-08-29 @ 19:27:51
Postat av: Elin

Jag håller tummarna för dig isa och hoppas att allt går bra!! Om du blir kvar USA måste vi ta och skypa sen när allt har ordnat upp sig. Jag tänker på dig<3 lycka till och jag hoppas att du får komma till en ny bra familj :) sköt om dig<3

2011-08-31 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0