Can't make up my mind

Vad har hänt efter jag skrivit då? Ja, livet rullar på.. även fast det är lite tomt utan min fina Johanna här i Wayne. Igår så åkte jag och Maria till IKEA och köpte pepparkakor och glögg. Sen åkte vi hem till Johanna (en annan Johanna, hehe) och hade svensk-mys med fika och snack. Fina tjejer!

Idag har jag jobbat på som vanligt. Trevlig dag förutom att jag fick tvinga ut tjejerna för att få lite frisk luft. Varför ska det vara så svårt att få ut barn? Det som är så roligt ute. not. Nä, men man får väl passa på innan det blir alltför kallt.. om det ens blir det? Mitten av december idag och det var 11 grader idag, skönt.

Har städat min garderob och mina klädlådor nu. Såg ju ut som ett bombnedslag innan. Satan mycket kläder, även fast jag inte shoppat så himla mycket tycker jag. Vart har allt kommit ifrån?

Har beslutsångest vad jag ska göra på fredag. Är bjuden på Victorias födelsedagsfest men även till Candice avskedsmiddag. Hmm.. avskedsmiddagen är 10 min ifrån mig och födelsedagsfesten är ca 45 min ifrån mig. hehe. Lat. Nej, men får se hur jag gör.


xoxo
isa


min fina johanna i DC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0