EYELASH

En sak jag älskar här i USA är att man kan få tag på alla möjliga grejer. Jag och Johanna bestämde oss för ett tag sen att köpa eyelash serum då jag hörde att denna (på bilden) från KISS var väldigt bra. Vi letade dock länge efter KISS serumet, men hittade inte det. Istället köpte vi ett billigare på Target.. nu kommer jag inte ihåg vad märket heter och är för lat att gå och titta i badrummet. Men jag trodde iallafall att det skulle bli en flopp då den såldes på Target liksom. Men icke. Nu mer än en månad efter så har båda jag och Johanna märkt resultat. Fransarna har blivit liiite längre. Inte en stor skillnad, men man ser iallafall att det hänt något. Jag ska köpa med en bunt hem till Sverige så båda jag och Johanna har att fylla med sminkskafferiet med!
Så jag är mycket nöjd över det då jag har minimala fransar. Så ett tips till alla er med korta fransar - köp ögonfrans serum!

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0