Requested my flight home

Idag var det sista dagen jag kunde säga vilket datum jag vill åka hem. Jag ansökte om ett datum så sent som möjligt på min resemånad.. usch, ångest som tusan. Jag fick så ont i magen och klump i halsen när jag gjorde det och insåg att jag snart ska hem. Visst 3 jobb-månader och en resemånad kvar, men ändå. Det börjar närma sig. Jag vill inte hem. Eller jo, det vill jag ju också. Men faktiskt inte. Eller jag vet inte. Jag vill inte, men ändå vill jag hem och goas med mina vänner och familj.
Alla människor här är de finaste jag träffat och USA växer för varje dag. Jag älskar USA, det kan jag lätt säga. Det är mitt andra hem och kommer alltid vara. Kanske att man till och med bosätter sig här en dag? Kan se mig det.

:'(
xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0