Random talk

Pappa väckte mig imorse med att han berättade att Julia hade skrivit på facebook. Såg att hon hade kommit till skolan, skulle duscha och sen sova. IIIIH, jag blir så förväntasfull så att jag snart spricker.

Igår skypade jag med min värdfamilj i ca en timme. Snackade typ om allt. Är så härligt att snacka med dom, för det känns helt naturligt. Dom vill att jag ska berätta en massa om Sverige när jag kommer (oh herregud, jag vet ju ingenting haha. Måste plugga på om Sverige innan jag åker.. DET är illa) Pappan läste en massa böcker om svenska författare. Eller ja, Stieg Larsson (som min värdmamma trodde hette Steve, hah) och gubben som skrev boken som sen blev film som "Låt den rätte in" eller hur den stavas. Btw, min värdmamma berättade en superrolig sak igår! Vet inte om hon bestämmer att göra det, men det återstår att se. Kommer berätta mer om det så snart jag berättat om familjen.

Och en rolig fakta. Mitt värdbarn är skådespelerska och har bl.a. varit på audition för Twilights tredje film Breaking Dawn. Hon provspelade som Reneesme. HUR coolt är inte det? :)

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0