VISA application - finnished

Ja, herregud. Nu är jag klar med min VISA ansökan. Så det känns härligt. Försöker som sagt få mig en tidigare tid på ambassaden (har nu en tid bokad den 15 mars) för att kanske komma iväg tidigare till USA. Men just nu ser det mörkt ut. Finns inte en tid innan den 22 mars. So so so. Just nu ser det ut som att jag flyttar den 28de mars om det inte skulle bli så att det dyker upp en tid ca en vecka innan min tid, vilket jag inte tror det kommer att göra. Iallafall, min värdmamma skickade länken till mig där jag skulle fylla i ansökan och hon sa att det skulle ta 15 minuter... eh.. nej. Tog kanske 15 timmar haha. Nej, men definitvt inte 15 min.

Ser dock ut som en jag-vet-inte-vad på mitt VISA kort. Pappa tog det för en stund sen. Jag hade varit ute i våran stugan idag och satt ute på veranden i solen. Och blev lite bränd.. JA, i februari. Sinnessjukt. Tror man är uppe i fjällen när man egentligen bara är ca 40 min från lilla Gävle. Så där är jag på kortet, trött, solbränd (inte fint solbränd utan mer RÖD), nyduschad.

Återkommer när jag vet exakta datumet då jag flyttar, men kommer med 90 % sannolikhet bli den 28de mars!

Nu ska jag kika och se om man kan kolla på Oscarsgalan någonstans. Missade det ju igår, trodde det gick sent på natten men gick visst elva på kvällen? Vem vill inte se James Franco in action liksom?

xoxo
Isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0