You may say Im a dreamer, but Im not the only one.

Snart är det 1 månad kvar tills mitt resedatum. Eller ja, min värdmamma håller just nu på att försöka kontakta ambassaden för att se om jag kan få en tidigare tid. Dom vill helst att jag ska komma tidigare. Och jag har inget emot det, vill kommer iväg så fort som möjligt. Har skickat iväg alla mina papper oså. Har egentligen bara Visumet, körkortet och packningen kvar.. och justja, köpa presenter till ungarna. Okej, kanske inte så bara. Har dock två presenter klara redan och tror jag vet vad jag ska köpa till min åttaåring.

På tal om henne så sitter jag just och chattar med henne på skypechatten nu. Hehe. Jag chattade med min värdmamma, men hon skulle iväg med mellersta barnet (får tyvärr inte skriva namn, men kommer börja med deras första initialer så småningom) och lämna honom hos en kompis. Så då ville åttaåringen chatta med mig :) Hon har tydligen spring break nu :) Nej, fel av mig.. winterbreak :)

Min syrra är ju i NY nu på aupair skolan och hon verkar ha det hur bra som helst. Skriver att hon nästan inte vill lämna skolan för hon har träffat så många härliga människor. Det får mig att längta ÄNNU mera tills jag åker. :)

xoxo
Isa


Kommentarer
Postat av: filippa

Jag är faktiskt inte helt säker på om det var din värdmamma, men jag tror det . Vi mailade bara två eller tre korta mail . Men hon verkade trevlig. och som du har beskrivit det i bloggen verkar hon helt underbar ju :) Hoppas du kommer iväg tidigare förresten, då kanske vi ses på skolan !

2011-02-24 @ 23:09:33
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0