4th of July around the corner

I lördags så slutade det att jag spenderade dagen vid poolen. Jag tog med mig E och var där i några timmar. Jag brukar alltid ta med mig E när jag åker till poolen, dels för att han gillar poolen och vill hänga där och dels för att jag har sällskap då :)

På kvällen åkte jag hem till Mia. Jag hon och Sandra bestämde oss för att prova på stället som servitrisen tipsade oss om. Vi var först hemma hos Mia innan, spelade kort, drack Amerikas version av Cider (inte gott!)(dock inte jag, för jag körde) och lyssnade på svensk musik. Brummade iväg till Tavern som var det stället som vi blivit tipsade om. Vi gick in.. BINGO, såg jättebra ut och DET FANNS MÄNNISKOR I VÅRAN ÅLDER. Tänka sig. Dock var det 21årsgräns. Eftersom alla av oss inte var 21 så kunde vi såklart inte gå in, så vi fick snopna gå därifrån.
Åkte sedan till en bar/restaurang som hette... någonting. Kommer inte ihåg. Där var det helt okej. Vi träffade på servitrisen inne på toaletten, haha (hon som tipsat oss om Tavern dagen innan). Inomhus var det äckliga 40 plusare med ölmage som försökte ragga (seriöst, äckligt som fan) och en servitris på typ 60 + som hade megablont hår och skitsvart runt ögonen - rena rama skräcködlan alltså. Dock ute var det lite ungdomar.
Dock inte händelserik kväll och vi åkte hem runt halv tolv för både Mia och jag skulle jobba dagen efter.

Idag jobbade jag. Åkte och köpte 4th of July kläder nu på kvällen. Ett par vita shorts och ett rött linne plus lite 4th of July accesoarer. Inte det snyggaste kanske, men med min tidsbrist så fick det duga.

Imon är det 4th of July och jag är riktigt taggad. Dagen tillbringas med min värdfamilj eftersom jag ska jobba. Ska hjälpa min värdmamma kolla till barnen. Jobb eller inte så skulle jag nog ändå tillbringat morgondagen med värdfamiljen min. Golfbilsparad på morgonen, poolen, grillning hos min värdfamiljs vänner och fyrverkerier - kan ju inte bli annat än bra alltså!

xoxo
isa


Jag, Mia och hennes två värdbarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0