Atlanta music festival

Nu har ju jag och Lisa fått mersmak på konserter. Vi ska köpa biljetter till en festival här i Atlanta som är den 24 september. Kostar endast 70 dollar för en heldag och då kan man se en satans massa band.. och det bästa av allt, huvudbandet är inga mindre än Coldplay. Jag kommer dö av lycka. De är verkligen ett av de band/artister som jag vill se live. Så det ska vi planera in. Sen kanske det blir ännu bättre då Erika kanske ska komma hit då! Åh, jag längtar redan även fast vi inte köpt biljetter ännu.

Lisa vill också på Maroon 5. Var rätt billigt, men får se vad det blir med det. Maroon 5 är ju inte direkt några jag gillar, men Lisa har faktiskt visat mig några låtar med dom som är bra.

Nu ikväll ska jag ut och käka glass med Anna vid sjön. Mys!

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, tänkte bara kolla om man ska festa i usa. måste man inte vara 21 år då?? eller du kanske är det :Dhehe



kramar ! jätte bra blogg!

2011-07-29 @ 12:32:03
Postat av: isabelle

Ursäkta, jag är så lat så jag har inte ändrat att jag är 21. Fyllde i maj :) Jag gick inte ut innan jag var 21 bara för jag hade typ en månad tills jag var 21, men man kan göra det. Väldigt många skaffar falsk legg. Rekomenderar faktsikt det om man inte är 21, för jag skulle ha gjort det om det inte vore så att jag är 21 redan. Jag har en kompis här som ska skaffa falsk legg.

2011-07-29 @ 17:32:58
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0