En fin vän



Jag och Anna lekte coola på Target

Att umgås med Anna är lite som att umgås med ett litet barn. Hon är högljudd, energisk och galen. Har nog aldrig träffat någon som pratar mer än Anna. Jag tror nog inte ens det är fysiskt möjligt att göra det. Hon och jag är i princip våra motsatser (fast jag tycker väl inte jag är tyst, lat och tråkig.. eller är jag?) - förutom en grej som vi har gemensamt. Ska dock inte säga vad, för vi är lite nördar när det kommer till det. Jaja. Anna åker dock hem i Augusti och jag kommer hålla mig fast i hennes resväska och böna henne att stanna kvar. Har försökt få henne att förlänga, men det funkade inte. Kommer bli ett tomt PTC utan Anna i knutarna kan jag lova.
Att motsatser dras till varandra är verkligen bevisat när det kommer till Anna och mig. ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, Isa du är så fin <3

Och nej, du är inte tyst, lat och tråkig, bara lite mer... lagom... haha :)

Uscha, kommer bli så svårt att åka hem! men vi kommer ju kunna ses när du är tillbaka i Sverige igen <3

2011-07-01 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0