En härlig blandning av nationaliteter

I lördags så tänkte jag och Lisa hänga vid poolen hela dagen. Såklart började det regna och åska (åskar fan varenda evig dag här nu under sommaren) och vi drog oss till IHOP istället och åt lunch, pannkakor. Dåligt onyttigt, men gott var det. Åkte till Walmart och jag shoppade litegrann. Sen åkte vi hem till mig igen och la oss vid poolen då det blivit lite finare väder. Vi låg där i en timme eller så och sen blev det dåligt väder igen, hehe. På kvällen åkte vi och hämtade Giselle, en columbiansk aupair, och käkade på Chillies. :) Sen drog vi oss vidare till Taco Mac för att bara sitta och dricka lite och kolla på folk. När vi kom in så kom ena servitören och bara "jag slutar om 20 min, är det okej om jag komma och snacka med er?". Han tyckte det var sjukt coolt att vi alla kom från olika länder, haha. Han hette Brandon och hade ett rockband som vi skulle få komma och lyssna på. Amerikansk kontakt nr 1 - check. hehe. Han var ju den första normala amerikan som man träffat på om  man säger så.

Idag var jag till ett outlet mall i norra Atlanta med Lisa, hennes värdmamma och ena värdbarn. Jag shoppade en tshirt och en väst. Kl fyra var jag hemma igen och började jobba. Slutade runt 8tiden och har precis köpt biljetter till en rolig grej jag och Lisa ska på (: Lifes good.

(det här har varit en toppenhelg)

xoxo
isa


Rätt dåligt väder va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0