Good life

Idag har jag hela huset för mig själv, för min värdfamilj åkte till Alabama tills imonkväll. Såååå härligt måste jag säga, hehe. Alltså att få huset för mig själv lite, behövs ibland. Imorse skypade jag ett tag med Elin och sen har jag storstädat hela mitt rum i typ 2 och en halvtimme nu och väntar bara på att mitt överkast ska torka och sen ska jag ta ett bad tror jag.

Ikväll kanske Anna och Lisa om hon vill kommer hit och vi ska ha myskväll och titta på film och käka popcorn. Får se vad som händer. Vi måste ju dra till Taco Mac någon gång i helgen också, funkar ju inte annars liksom. Det är ju stället att hänga på här.. haha.

xoxo

isa


En bild jag knäppte på himlen när jag och Lisa var ute och körde bil. Så vackert. Även solnedgångarna här är så satans vackra ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0