HAPPY 4TH OF JULY



Idag var det 4th of July här i USA. En riktigt stor högtid. Jag och min värdmamma hade bra teamwork och klarade hela dagen utan att barnen försvann eller gjorde illa sig (mycket). Det tycker jag vi gjorde bra. På morgonen så kollade vi på golfbils paraden här i PTC. Vi alla var klädda i blått, vitt och rött (ungefär). Svettiga turades jag och min värdmamma att springa efter I och hålla koll på honom medan den andra höll koll på de andra två.

Vi hängde vid poolen lite, åt middag hos min värdmammas kompis och slutade sedan kvällen med att kika på fyrverkerier på våran grannes baksida. Fyrverkerierna var nere vid sjön, men vårat område är så högt upp så vi kunde se dom från baksidan.

Allt som allt har dagen var riktigt bra. Härligt att spendera den med nära och kära. Och så glad att jag har fått denna möjlighet att vara med om högtider som denna och vara med om allt som USA har att erbjuda.

Nu ska jag sova för imon jobbar jag till kl 3. Sen på kvällen ska jag på aupair möte hemma hos min LCC och träffa några nya aupairer samt säga hejdå till några andra aupairer i min LCC grupp.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0