Känslobomb

Även fast jag är superglad att min familj kommer imon hit till GA (kan inte fatta) så är jag även lite små deppig pga en sak som kanske är en av de allra värsta med att vara aupair - att alla aupairvänner förr eller senare åker hem. Nu i Juli åker typ ALLA aupairer här hem. Jobbigt. Vissa betydligt mer saknade än andra. Som tur är har jag två av mina älsklingsflickor kvar ända till slutet - Lisa och Mia. Mia åker hem ca 2 månader före mig och Lisa, fick jag reda på för bara någon dag sen, ska förlänga och kommer vara kvar hela min tid och lite till :) Det är helt fantastiskt.
Men ja... önskar att alla kunde stanna kvar och det bara kunde komma mer och mer aupairer hit :) Skulle vara allt bra mys alltså.

Idag har jag jobbat. Såg precis att jag blöder på munnen, I råkade knocka mig förut. Snyggt. Han var dessutom rätt jobbig att natta ikväll, men tillslut gick det. A gav mig också lite drama, men E var såklart som alltid lätt som en plätt att lägga. Så pratade jag och min värdmamma ett bra tag när hon kom hem nu på kvällen om allt och inget.

Imon jobbar jag till ca 15.30. Tror jag måste dra till Walmart och köpa lite nödvändigheter och även kolla över packningen till New York. Sen på kvällen så får jag äntligen träffa världens finaste familj :)

xoxo
isa


Världens finaste vänner och jag när vi var ute och käkade i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0